+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

Random post
Friday, June 8, 2012
ASSALAMUALAIKUM

#nak sepak? oh sila sila. terima kasih

*naik tangga tukar header* assalamualaikum! eh hi awak :3 apa khabar? kita tengah tukar header. jumpa yang ni jelah rasanya yang okay. nanti ada rajin saya tukar skin sekali. act smlm dah cari dah skin-skin dekat blogskin. tapi cam haram je mood semalam. yelah. malas nya mintak ampun. haha

"asal tittle random post?" - sbb saya suka merepek. jadi biar tak lari tajuk baik saya buat random je tittle dia. senang~ 

nak cerita pasal efbee untuk permulaan random dia *mengarut punya ayat* untuk pengetahuan anda semuanya saya SURIYATI BINTI SAMSUL dah tak guna efbee untuk masa kini. tak tahu lah masa akan datang nanti mcmana. haha. okay mengarut -.- act deactivated efbee sbb addie kata takut i ni mengatal 'eh hello bang. saya setia okay' hahahaha k merepek. jadi kawan-kawan ku sekalian alam jangan tekan official facebook dekat about meh tuu. nanti korang yang stress gamaknya. hehe. nak cari kita dekat twitter je. hari2 akan tunjukkan muka dia comel tu. eh? okay perasan....




"saya bosan dan terpaksa lah layan cerita Indonesial" - eh manusia. belajar agama tak? belajar tak saling hormat menghormati? mulut mcm puaka jahanam =.= 

to be honest, saya tak suka orang mengutuk negara indonesia tu. 

"eleh kau pun duduk Malaysia kan? so how come?" - klau saya dah tepek muka tu dengan selipar jangan tanya kenapa lah tau. 

please lah do. respect others. kalau negara lain boleh respect kita why not kita respect negara org? ye ye. tahu mereka pernah buat onar. but mereka, mereka. kita, kita lah. mereka masalah mereka. kita hal kita. jangan jadi bangang tahap cipanzi kuasa 20000 pergi ikut perangai yang tak tahu adab. cuba lah cuba. orang cakap "Malaysial" awak marah tak? mesti marah kan? so same goes like them ah. aku ni dua-dua negara kena bela. bila satu kena caci satu lagi kena maki. memang darah tahap temperature tu sampai terlebih lah kan? so nak senang. kau diam. habis cerita. so easy like eat keropok. eh? haha. tetiba.






nanti ada masa saya updated lagi. bye assalamualaikum :) *lambai tangan*







Lots Of Love
SueSmsl

<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger