+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

the truth is
Thursday, June 21, 2012
ASSALAMUALAIKUM


the truth is ....
i can't ignored you... macam awak buat dekat saya... even saya cakap

"ah! lantak kau lah nak buat apa. nak reply ke tak. malas nak fikir"

yes... saya tetap fikir... hati saya selalu gusar bila awak tak msg saya..... lambat reply and something else that make me feel something wrong..... 

the truth is .....
i can't hide my sadness... saya tak boleh tahan rasa sedih saya.. even saya cakap

"hahaha! takada pape lah. saya okay je ni :)"

yes.. i'm okay outside.. but dalam hati saya niii... sedih dia, sakit dia cuma Allah yang tahu mcmana... cuma Allah yang tahu apa yang bermain dalam hati ni. takkan ada yang faham apa saya rasa melainkan masalah saya pernah jadi dekat diri dia... sumpah, saya takkan okay bila orang cuma cakap "takpe sue. sabar k. sabar je" you know what? saya dah lama bersabar. jadi sebab tu saya menangis...

And the truth is ...
memang wehh. kalau tengah sedih.. tengah kecewa rasa nak senyum tu macam kena paksa makan ubat batuk yang pahit dia gila meloyakan tekak... 

"saya selalu cuba buat orang happy. selalu bagi nasihat. tp bila saya kena masalah..."

yeee. saya meraung jugak. sebab? saya pun manusia macam yang lainnya... kekuatan saya ada hadnya kecuali Allah S.W.T yang kekuatan Dia, kekuasaan Dia tidak terhadkan... kadang malu dengan diri sendiri sbb tak mampu kuatkan hati untuk hadapi ujian Allah.. sumpah, nak berhadapan dgn orang rasa mcm kerdil gila... lagi-lagi depan Allah.. 

dan yang sejujurnya saya bukan jenis suka meluahkan semua masalah saya, perasaan saya dekat orang... sbb takkan bawak apa-apa makna dan ketenangan yang besar impak dia rasanya... maaf, ini yang saya rasa... saya lebih suka bersimpuh atas sejadah, menandah tangan dan menangis sepuas-puasnya.. walaupun saya tak bercakap tapi saya yakin.... Allah mendengar isi hati saya tanpa perlu saya luahkan menggunakan kata-kata yang mungkin bercanggah dgn perasaan hati :') 


saya berhenti sampai sini ye? Assalamualaikum :)





Lots Of Love
SueSmsl




<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger