+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

Tumpang lalu....
Thursday, June 7, 2012
ASSALAMUALAIKUM

#nak lempang tak? sila sila

ekhem ekhem *garu tekak*






haaaaaachum!! *gosok hidung*







okay dah okay dah *urut kepala*










eh? hi awak? alahai.. baiknya click jenguk blog saya ni... nak stalker kannn? alaaaaah, ngaku ja la. haha. so stupid intro from suriyati binti samsul. anda anda anda dan anda boleh beratur untuk lempang sue. terima kasih terlebih dahulu =,= 

"eh kau bukan cakap taknak update blog lagi dah ke? asal update lagi?" - eh sukahati aku lah. aku comel nak updated blog. *tetiba* *lempang* k 

"eleh kau, bajet cun je. konon ah ckp tak serupa bikin" - eh aku tak bikin apa-apa lagi ni. lek ah jangan gelojoh. nanti dah siap aku bagi kat kau. *tetiba* *terajang* fine


haha. aku memang gedik kebelakangan ni. kau! jangan tanya kenapa. *phiuww phiuww* apa doh kau ni sue? okay dah. stop. 

saya sebenarnya rindu sangat-sangat dekat addie :( awak tahu kan dia tu pandai? so dia sambung belajar dekat UiTM lahh.. bukan nak berlagak tapi dia memang pandai... rasa mcm rendah je nak berdiri sebelah dia *kenyataan saya pendek* yelah kan, dia pandai.. kita tak.. tapi kalau bab marah-marah saya lagi pandai dari dia. kan sayang kan? *cengkerik takada org jwb* huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! saya nak addie dekat dgn saya mcm dulu.. tolong lah.. tolong faham. *eh kau hempuk sue ni sikit. tak reti nak memahami yg addie tu pergi belajar* so okay. saya matang! *muka berlagak*

pasal post saya yang saya nak lari dari dunia sosial jangan ingat. buang jauh-jauh. sebab saya acah-acah je nak gurau-gurau manja dengan blog kesayangan saya. *eh siapa tgk cerita Cintav-log? saya tak tengok :(* ekhem okay, saya sbnrnya bosan. act ada benda nak share. tapi saya lupa, sbb dari tadi asyik merapu meraban je. HAHAHA. okay dah. nanti saya updated balik bila dah ingat. 



#saya nak buat blog saya jadi ceria. jadi saya kena tukar skin blog yang ceria sikit. ni malap je tengok =.=




so okay sayang-sayang sekalian. bye, assalamualaikum! muahkananmuahkiri!







Lots Of Love
SueSmsl 




<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger