+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

YOU SHOULD READ THIS STRANGERS!
Monday, June 25, 2012
ASSALAMUALAIKUM


you know what, i hate people yang suka MENGUNGKIT . lagi-lagi kalau ungkit kisah lama yang boleh buat SAKIT HATI sampai ramai yang rasa sakit dia. that's not funny le. just stop being annoying. seriously, you sooo rude. i thought you baik gila. dan bukan seorang yang suka mengungkit. derr, AKU SILAP BESAR! well, it's like "malu gila kau sue, dah mintak maaf but still they judge you and buat kau sakit hati. maaf kau takada guna" well, ada orang kata "memaafkan seseorang adalah pekara yang paling mulia even kita ada peluang untuk balas dendam" people just said this "saya maafkan awak" stop acting. lagi baik kata "aku tak boleh maafkan kau sebenarnya" daripada menipu then jadi orang munafik habissssssssssss. 

semua orang tahu yang SEMUA ORANG BOLEH BERUBAH and why me tak boleh kan? like i always said. i'll be so nice when people being so nice with me. baru fair and square kan? aku bukan nak gelabah or what cuma kalau mengungkit benda yang menyakitkan hati ianya sangat lah sensetif bagi aku. 

aku memang senang gila maafkan orang then berlagak mcm tak pernah jadi apa-apa. aku memang macam tu. sebab aku malas nak mengungkit then nak kenang-kenang. buat sakit hati. baik tak payah kan? bikin serabut. tapi kalau orang yang dah aku maafkan tu dok sibuk mengungkit. memang sakit hati dia jangan cakap besar mana lah kan. elok-elok dah tak menyampah jadi segunung menyampah dia. 

well aku dah putuskan kata muktamad en. sekarang tak macam dulu. aku suka main-main. tapi sekarang, sorry to say ah. bila aku cakap aku taknak kenal and taknak amik tahu, memang sampai bila-bila pun aku takkan pernah ingat lagi. 

and one more thing, aku tak marahkan sesiapa pun sebenarnya. aku okay. yes, tapi itu mula-mula lah. mula-mula lagi sebelum ada yang ungkit cerita. tapi sekarang? sendiri fikir lah. 

i believe Qada' Qadar Allah. takpe watlek watkiut siapa yang seronok tengok aku mcmni. because you're not on my shoes. nanti bila kau dah ada kat tempat aku. baru kau ingat aku. and baru kau tahu mcmana sakitnya aku. then, sampai sini. sampai sini cerita paling bangang aku pernah taip and lepas ni aku dah taknak kotorkan blog aku cerita pasal orang yang tak reti menghargai. 


i'm not acting like i'm perfect enough. aku jadi siapa aku. cuma Allah yang boleh nilai baik buruknya aku. kau cuma tahu nama aku, cerita aku dari orang lain. kau tak rapat dengan aku, kau tak jumpa aku, kau takkan pernah tahu aku macamana. enough said. sorry kalau kasar sangat bahasa aku. emo mengatasi segalanya. i can't hide it. sebab aku pun manusia. sama macam yang lainnya. 


bye Assalamualaikum. 









Full With Loves
SueSmsl


<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger