+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

Apa yang saya rasa
Wednesday, July 18, 2012
ASSALAMUALAIKUM






kalau awak tak suka cakap

kalau awak menyampah cakap.

kalau awak rimas cakap

just tell me whatever you feel. am i too fool because i'm still waiting for you? i guess yes i am. ugh. this is so funny. seriously, no joke. i just hate my self because i can't stand strong sometimes. yelah, kadang bila dah tak dapat nak tahan rindu dalam dada tu apalagi kalau tak menangis kan? tears so close with me. umph. 

well, saya sekarang tengah bermain dengan ego. saya kena tegas sikit katanya. but okay, i admit kadang saya kalah dengan ego sendiri. maynnnnnn! ego lelaki tinggi kot. mcmana nak lawan? emmm, kadang tu adalah tergerak hati nak call but bila dah call bunyi satu bip je terus letak. you know what make me feel so so sad? NO RESPOND !! what a sad life weh.. that's why i hate my self. but sometimes i love my self. eh? apa? tak faham? lantak. asalkan abah sayang :p *tetiba* =.='

saya buat apa yang saya rasa saya mampu hadapi. faham tak? tak? okay wuteva. saya tahu Allah takkan bagi dugaan kalau saya tak mampu hadapi dugaan tu. dah saya tahu Allah amik orang yg saya sayang sekarang dan gantikan dengan yang lebih baik. kena percaya dlm diri yang Allah selalu berikan yang terbaik :)

saya tahu satu hari nanti saya akan menangis saya akan sedih sesedihnya sbb org yang saya sayang akan pergi. jadi sbb tu saya kena simpan semua kekuatan tu dari sekarang. 

saya cuba. selagi boleh, saya akan terus cuba. klau awak semua nmpak saya meroyan tu mknanya saya lemah dan cuba cari kekuatan yang hampir hilang. bukan bermaksud saya give up untuk terus bertahan. well, saya yakin yang saya cukup kuat. jadi sbb tu Allah uji saya sekarang.

kawan yang betul2 sayangkan saya, yang betul2 hargai saya. dia akan sedar perubahan saya. dan ya, tadi dlm kelas kawan yg sayangkan saya sedar perubahan saya. dia tegur "kau kenapa sue gelak mcmni? kuat pulak tu. kau tkpernah kot gelak kuat mcmni. ada problem ke?" gaya mcm dia main taram. but serious, muka dia betul2 serious. saya gelak, gelak dan terus gelak untuk menggelakkan diri dari terus sedih dan menangis. tapi bila sampai rumah.... saya jadi orang lain. saya jadi seorang yang emo dan cepat terasa. 

mcm taknak balik dari sekolah. mcm nak terus duduk kat sekolah. habiskan masa dengan kawan2. sbb rasanya itu lebih baik daripada saya termenung aja kat rumah. takada nak happykan saya kecuali baby comel saya. nak tau siapa? nah gambar 




nawwwh~ comel kan? mcm makcik dia kan? ugh. sayangnya dekat dia.. dia ni lah peneman bila saya tengah bosan. bila saya tengah menangis, tenung muka dia then dia panggil nama pastu dia senyum. confirm lepastu saya tak nangis dah. hihi 

emmm.... saya rasa saya dah buat karangan cukup panjang. lepas lah ni untuk jawab exam. tapi exam nanti 350patah perkataan. insyaAllah lah ya saya cuba pertingkatkan bahasa. 

PENGAKUAN BERANI MAMPUS A.K.A MATI A.K.A DIE :

emm, awak. ye awak lah siapa lagi. for a second, third, forth until a billions times. i'm so sorry for being so emotional. well, when i'm at home i feel like emmm mcmana eh nak cakap? emm haa! jadi sensetif gila. cepat terasa, cepat sakit hati, cepat merajuk. but believe me dekat sekolah i'm being so hyperactive. tak caya tanya kawan saya! serious, bila awak mula reply sepatah-sepatah saya rasa bersalah. in the end last conversation kita tergantung and complicated kan? serious, saya rasa bersalah. awak dah sanggup dgr semua masalah saya. sanggup bagi nasihat. but me? marah tetiba. touching tetiba. so sorry okay? i admit that i'm feel soooooooooo BOSAN bila awak tak ada. uhm uhm. mesti awak dah sengih2 kan? halaaah. mcm tu baru anak abah! 

thanks for being so caring lah awakkkkkkkkkk! ehehehehehe *kenyit mata*

nanti saya belajar masak, saya hantar makanan sikit dekat awak eh? jangan marah2 nanti lambat dapat jodoh *tetiba* apa pun. dari hujung hujung hujung hujung rambut tu kan, sampai lah hujung kuku jari kaki tuuu. saya minta maaf. maafkan saya teneneneng maafkan saya *lagu pendekar bujang lapok* okay jom pakai telekung solat jemaah. eh? okay dah. bye :)






*atas tu untuk anak angkat abah :p ahaha. so okay, bye! Assalamualaikum






*LAMBAI TANGANG* BYE ASSALAMUALAIKUM SEMUA!!! :) TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA DATANG LAH LAGI :)










Lots Of Love,
SueSmsl










<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger