+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

The New Me
Wednesday, July 11, 2012
ASSALAMUALAIKUM



i'm proud to be a new me. alhamdulillah i can face all the problems. i'm promise that i'll never cry again. to be honest, saya takut menangis sekarang ni. kalau boleh tahan air mata, saya akan tahan semampunya. janji dengan diri sendiri lepas ni takkan menangis dah. taknak kelihatan lemah. saya takut ada sesuatu yang terjadi kalau saya lemah. jadi saya dah set dalam minda, yang saya takkan lemah. takkan menangis. cukuplah saya sia2 kan air mata untuk perkara yang tak masuk akal. yang lepas biar lepas. saya cuma ikut rentak hidup saya. dan ikut cara addie jalankan hubungan ni. 

i need someone who can treat me well. i need someone who care about me. i need someone who can make me laugh out loud. i need someone who miss me and will make anything to show the longing. i need someone who can made me smile before i sleep. i need someone who can do anything and everything for make me smile again after i'm crying. i need someone who truly love me. and i need someone can made my day without no tears....

 bangga dengan diri. sekarang lebih suka zikir dulu lepas solat. saya memang tak ada semangat lepas apa yang jadi dalam 3hari ni. saya rasa dunia saya kucar kacir. but i try my best untuk tetap tenang. 

saya akan ingat "jangan nangis sebab "mereka" suka dekat orang yang lemah semangat" memang bangga dengan perubahan yang saya sendiri dapat rasa. saya penat. serabut bila saya fikir semua masalah. jadi saya taknak campur adukkan semuanya. bila saya tak mampu wlaupun saya dah cuba, saya tawakal. 

saya memang tak guna sebelum. saya tak pandai jaga orang yang saya sayang. sampai dia makin jauh. tapi kalau saya tetap kejar macam takada guna sebab dia tetap menjauh. saya taknak berharap. saya belajar tawarkan hati. saya ada cinta pertama. saya belajar merindu, saya belajar bersabar, saya belajar menghormati dan memahami dari cinta yang satu ini. tapi kalau Allah tak restui bertahan lah selama mana, menangislah sebanyak mana tapi kalau Dia kata tidak.. ianya takkan terjadi. 

sooooo, saya taknak berharap lebih. mak ayah letak harapan yang tinggi dengan anak dara yang tinggal satu ini. saya taknak kecewakan mereka. saya sayang mak ayah. 

saya tak lemah cuma saya tengah mencari kembali kekuatan saya yang makin rapuh..... insyaAllah. 


Dear Sayang,
i'm sorry for being so rude. i'm sorry sebab saya terpaksa buat mcmni. saya tahu saya dah tak mcm dulu. saya tak ada misscall awak, ganggu awak. fahamlah sayang, saya cuba untuk tawarkan hati saya. sebab saya takut terjatuh sampai saya tak mampu lagi nak berdiri. sebab saya tak yakin ada orang yang boleh memulihkan semangat saya. takkan ada yang faham saya. sayang, percayalah. kalau jodoh kita kuat, lari lah sejauh mana kita pasti akan jumpa balik walaupun dlm keadaan yang terpaksa. kita reda ya? kita banyakkan berdoa Allah tunjukkan kita jalan yang terbaik. 

saya nak awak berjaya. saya nak awak capai cita-cita awak. saya taknak jadi penghalang untuk masa depan awak. saya boleh jaga diri saya. mungkin bukan dlm keadaan berdiri teguh. tapi saya cuba walaupun dalam keadaan merangkak :') awak jangan rasa bersalah sbb takdapat menghargai saya sepenuhnya. cukuplah dgn kasih sayang awak selama ni. saya dah pun rasa dihargai sepanjang percintaan kita.

akhir sekali, saya sayangkan awak. terima kasih atas kasih sayang. terima kasih atas semua rasa. hanya Allah yang tahu betapa besarnya sayang saya. jaga diri, jangan tinggal solat. saya doakan yang terbaik untuk awak :') for the rest of my life you're my first love. assalamualaikum








Lots Of Love
SueSmsl

<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger