+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

To Be Honest
Sunday, July 15, 2012
ASSALAMUALAIKUM


hi awak!! rindu saya tak? alhamdulillah, ada pun yang rindukan saya :) nah ice cream kit kat *hulur* sedapkan? tu ice cream fav saya ;) 

okay awak, saya update ni pun sebab nak luahkan perasaan. dah puas menangis atas sejadah. dah puas berdoa. rasa tenang. mungkin. okay, pasti. eh apa ni? k merepek -.- 

ya saya mengaku. sakit sangat rasanya berdiam diri macam ni. saya tak msg dia apa lagi call dia. nak tgk dia cari saya atau pun tak. saya tak pernah buat mcmni. sbb saya lagi suka call dia then bincang even waktu tu saya yang sakit hati dulu. tapi kali ni, saya cuba belajar tawarkan hati sbb ada orang nasihatkan saya

"tak guna menangiskan org yang belum tentu kita miliki selamanya

okay, saya cuba jadi lebih matang. saya akan diam. dan tunggu apa reaksi dia yg berikutnya. dan akhirnya cuma ada pasa saya je keputusan apa yang akan berlaku kemudian hari. saya tahu ramai lagi lelaki dalam dunia ni. dan saya tengah yakinkan hati saya yang saya akan jumpa cinta sejati saya kemudian hari. mungkin perlu banyak bersabar. saya kena pilih jalan yang sakit dulu untuk smpai ke jalan yang indah dan tenang. 

saya percaya pada diri sendiri. saya boleh hadapi semua kemungkinan. ya, mungkin saya akan menangis. sbb air mata adalah teman sejati saya. mmg dari kecik pun, mak yang cakap saya kuat menangis -,- okay okay. jadi... saya perlukan sokongan bukan cuma biarkan saya dan tengok saja.. saya masih perlukan nasihat dari org yang pakar terutamanya "awak"... 


untuk "awak" . saya mengaku saya senang kenal dgn awak. saya rasa mcm bila saya bercakap dgn awak automatic saya boleh ketawa dan saya akan berhenti menangis dengan sendirinya. awak macam perempuan dan lelaki. awak saiko saya, awak nasihatkan saya, awak sedarkan saya. awak lawak dan awak baik. saya rasa mcm beruntung dapat kenal dgn awak. 

mula-mula dulu rasa mcm kita kawan rapat. bergurau senda siap ada yang nak jadi anak angkat abah kan? tapi sekarang. saya rasa lain sbb masalah yang saya ceritakan dekat awak. jujur, kadang saya rasa kecewa rasa kecik hati. saya sendiri tktau kenapa. sbb inilah yang saya rasa. saya pun pelik kenapa... 

kalau awak nak saya stop kacau awak, stop contact awak, rimas setiap kali dgr saya merungut okay saya cuba even saya dah rasa selesa gila dgn awak. awak mcm abang saya, awak mcm kakak saya, macam kawan saya... kadang mcm saya punca semua ni jadi. sbb tulah, kalau awak nak saya undur diri dan tak selesa dgn awak... saya pergi. jadi mohon, maafkan semua salah saya ya? percayalah. awak memang TERBAIK :') terima kasih atas semua nasihat awak. saya cuma simpan dalam2. jauh dalam hati saya. sampai bila2 saya akan ingat semuanya. terima kasih ya anak abah? =) 


so the end luahan perasaan. maaf kalau ada tersalah eja atau terkasar bahasa smpai hati awak rasa dicucuk. sungguh saya takada niat pun... okay, assalamualaikum semua! syukran. terima kasih kerana membaca ;) 










Lots Of Love,
SueSmsl



<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger