+Follow | Dashboard
//Pretty-Licious

I'm done w all of this
Tuesday, August 7, 2012
ASSALAMUALAIKUM


so are you happy with all of this? puas? bangga? well awak rasa semuanya sebab awak takada perasaan. saya tak marah. tak rasa apa2 pun awak. i still can smile like i always do before. i can still stay strong even tho its not easy at all. but okay, i'm trying. i'm done with all of this shit things. thank you aaaaaaaaaaaa lot ah en. terharu sangat.

bosan. bosan bila saya menghargai seseorang tetapi saya tak dihargai selayaknya saya. tak mintak demand apa2 pun. saya cuma mintak dihargai. susah ke? bro, tak senang okay nak kekalkan hubungan sampai 1tahun 10 bulan. ada orang baru berapa bulan dah kecundang. kita dah setahun lebih. dah hadapi beribu2 hari sama2. takkan tak boleh nak faham hati saya? come on lah. saya sayang awak. but why should make me feel so shit like this? i mean... kecewa.. so okay. whatever.

and nah. i feel like. stop ah cerita pasal dia. tak best. mana feel en? rahsia tetap rahsia. eh? okay. everyone dekat twitter knows that i "BWOKEN HEWRTS" ohhhmaigerts. sangat~ semua tensi dengan tweet saya malam tu. wat lek wat peace. i'm okay. cuma malam tu saya stress gila sbb kena tuduh mcm2. like hell. situation waktu tu mmg mcm ya Allah panas gila. semua badan panas. but okay, pagi tu terus okay. don't worry. haha. so thank you for those yang worries gila en smpai tweet without mention. bukan nak jadi attention seeker. tapi memang malam tu emo habis. jangan tuduh saya okeng bebi gurl? okay ;)

oh one more thing. monthsary kali ni adalah yang PALING TERUK serious no joke. biasa tak sabar en nak sambut monthsary. tapi malam monthsary tu jugak. aku jadi janda bertauliah. kahkahkah. okay tak gurau :) apa apa apa? jangan ah pandang centu. saya gurau je. manada jadi janda lagi. kawin pun tak. mana boleh guna gelaran janda lagi en? tak baik. haha k dah. saya comel. bye! 


and ha! saya tak active sangat blog dgn fesbukk. saya active dekat twitter. moh le kita sama2 sembang dekat sana eh ;) Search : @srytsmsl



and you! thanks reading. pray for me untuk terus kuat menempuhi hari. okay? thanks love :* assalamualaikum! bye















Lots Of Love,
SueSmsl

<< Older | Newer >>

Bonjour Fellas *_*




Bonjour fellas! Welcome to my Entries..Thanks for visited..Know all about About..nice to meet you. I love my Friends and my family..


Talking Talking *_*




Credits Section *_*

Skins : Aina Syaza
Helped Moha
Image : We Heart it
Best view : Google Chrome


Copyright 2012. All right reserved by SUESMSL. Power by Blogger